Forudsætningerne
Rosendahl er sponsor for Det Kongelige Teater, og har derfor et tæt samarbejde med Skuespilhuset. Opgaven var at de to brands skulle styrkes med et fælles projekt. Et projekt der kunne fungere kommercielt, dvs. sælges hvor Rosendahl forhandles. I tillæg skulle det sprede budskabet om et nyt og anderledes Skuespilhus, der ikke kun er åbent for teatergængere, men som også huser både cafe, restaurant, bar mv. |
|
Løsningen
Løsningen blev en kogebog, til salg for både Rosendahl og i Skuespilhuset. En kogebog med fokus på netop de fælles værdier de to står for. Tilgængelighed, gennem-arbejdet holdbart og ærligt. Der er fokus på gode råvarer og alt er præsenteret på Rosendahls stel Grand Cru, der også anvendes i Skuespilhuset. Kvaliteten og fokus på detaljen skinner igennem i hele løsningen. |
|
Resultatet
Kogebogen er et symbol, en fælles ring og et af mange beviser på synergieeffekten der kan opnås når de rigtige virksomheder går sammen om et fælles budskab. Den er i dag et fantastisk branding-redskab for Rosendahl og Skuespilhuset og har fået mange roser. |